Verslag 9 - Reisverslag uit Nieuw-Beerta, Nederland van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu Verslag 9 - Reisverslag uit Nieuw-Beerta, Nederland van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu

Verslag 9

Blijf op de hoogte en volg Dionne en Elmy

25 November 2014 | Nederland, Nieuw-Beerta

Nieuw-Zeeland, 25/11/2014
Napier - Tongariro- lake taupo.

22/11/2014
En toen waren we weer op het Noordereiland. De boottocht van Picton naar Wellington is dit keer wel goed gegaan. Vanuit wellington zijn we richting Napier gereden en daarvandaan via lake taupo naar tongaririo.
Lake taupo was echt schitterend! Wat hadden we daar een mooi uitzicht zeg. We hadden ook heerlijk weer dus dat maakt het uitzicht alleen nog maar beter.

25/11/2014
De dag begon een beetje nat! Voor het eerst hadden we ons tentje aan de achterkant van de auto gezet omdat het mooi weer was en mooi weer zou blijven..maar vannacht was het lekker gaan regenen dus de was die buiten hing was drijfnat en de tent moesten we ook lekker nat wegleggen in de auto. Daarbij hadden we vannacht van die *** chinezen naast ons die de hele nacht hard hebben lopen tetteren.
Dit was ook de dag dat we de grote wandeling van ongeveer 7-8 uur gingen maken. De tongariro alpine crossing. Ik kan je zeggen dit was echt de ergste dag van me leven!
Ik wist dat het zwaar zou zijn maar dit!! Mijn god. 8 uur Lopen is op zich geen probleem maar de heuvels die we gehad hebben..echt waar ik moest bijna kruipend omhoog, gelukkig was ik niet de enige die er moeite mee had en was ik met meer als 100 man. Ik was zooo blij toen we eindelijk boven waren. Het uitzicht tijdens de wandeling was echt geweldig het was de wandeling en het afzien zeker waard, maar ook al was het het waard ik doe het echt nooit maar dan ook nooit meer!
Elmy deed het erg goed die ging gewoon door. Ik zal niets opschrijven over alle pijntjes die we hadden tijdens en aan het eind van de loop dat bespaar ik jullie. Ik denk ook niet dat ik morgen ook nog maar iets kan doen en heel veel spierpijn heb. Maar ik ben TROTS op ons dat we het toch maar gedaan hebben. 19.4 km in 7 uur en 45minuten.
We zijn wel toe aan een heerlijk warme douche dus hebben een lekkere camping opgezocht hier hebben ze ook een hotpool dus even onze spiertjes laten ontspannen. Nu even koken en lekker ons bedje in!

Groetjes van ons!!

  • 25 November 2014 - 09:13

    Mams. ....jolanda:

    hey meiden,,,, wat een tocht hebben jullie gemaakt, gelukkig was het de moiete waard. Nou lekker warme douche nemen en in de hotpool en lekker slapen, en morgen maar even beetje rustig aan doen, slaap lekker xxxx mam

  • 25 November 2014 - 12:07

    Oma:

    O wat ben ik trots op jullie meiden wat je gepresteerd hebben niet geloven, wat zullen jullie vandaag een spierpijn hebben maar je kunnen wel op iets moois terug kijken. Nou vandaag toch zeker maar een rustige dag om bij te komen, Wat een mooie foto,s opa en ik hebben er weer van genoten. Nou ik hoop dat jullie lekker slapen en als je wakker wordt het meevalt met de spierpijn. Heel veel groetjes van ons dikke kus
    opa en oma xxx.

  • 25 November 2014 - 12:07

    Oma:

    O wat ben ik trots op jullie meiden wat je gepresteerd hebben niet geloven, wat zullen jullie vandaag een spierpijn hebben maar je kunnen wel op iets moois terug kijken. Nou vandaag toch zeker maar een rustige dag om bij te komen, Wat een mooie foto,s opa en ik hebben er weer van genoten. Nou ik hoop dat jullie lekker slapen en als je wakker wordt het meevalt met de spierpijn. Heel veel groetjes van ons dikke kus
    opa en oma xxx.

  • 25 November 2014 - 12:07

    Oma:

    O wat ben ik trots op jullie meiden wat je gepresteerd hebben niet geloven, wat zullen jullie vandaag een spierpijn hebben maar je kunnen wel op iets moois terug kijken. Nou vandaag toch zeker maar een rustige dag om bij te komen, Wat een mooie foto,s opa en ik hebben er weer van genoten. Nou ik hoop dat jullie lekker slapen en als je wakker wordt het meevalt met de spierpijn. Heel veel groetjes van ons dikke kus
    opa en oma xxx.

  • 25 November 2014 - 12:08

    Oma:

    O wat ben ik trots op jullie meiden wat je gepresteerd hebben niet geloven, wat zullen jullie vandaag een spierpijn hebben maar je kunnen wel op iets moois terug kijken. Nou vandaag toch zeker maar een rustige dag om bij te komen, Wat een mooie foto,s opa en ik hebben er weer van genoten. Nou ik hoop dat jullie lekker slapen en als je wakker wordt het meevalt met de spierpijn. Heel veel groetjes van ons dikke kus
    opa en oma xxx.

  • 26 November 2014 - 13:20

    Marijke:

    oei oei wat een onderneming! De zoveelste in de afgelopen 3 weken. Knap hoor dat jullie het hebben volgehouden. Enne...de spierpijn zal denk ik nog wel langer duren dan 1 dag ha ha

  • 26 November 2014 - 14:15

    Mama Hannie:

    Moedige meiskes, Heel leuk om jullie verslag weer te lezen. Knap gedaan hoor. Een topprestatie!! Hopelijk valt het mee met de spierpijn en de vermoeidheid. Lekke effe rustig aan doen. Kus kus mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Beerta

Nieuw zeeland!

Nog een paar weken en dan met een camper Nieuw-Zeeland ontdekken!

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

verslag 10 laatste

25 November 2014

Verslag 9

21 November 2014

verslag 8

18 November 2014

Verslag 7

13 November 2014

Verslag 6
Dionne en Elmy

Actief sinds 21 Maart 2013
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 8486

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Nieuw zeeland!

22 Maart 2013 - 14 April 2013

Thailand!

Landen bezocht: