Krabi & Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu Krabi & Phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu

Krabi & Phuket

Blijf op de hoogte en volg Dionne en Elmy

08 April 2013 | Thailand, Phuket

Zo we zijn Aangekomen op krabi het hotel is echt super leuk we hebben zelfs een eigen privé zwembad haha we kunnen vanaf het balkon zo het zwembad in.

Aangekomen in het hotel hebben we de busboy en chauffeur gedag gezegd en bedankt want deze gingen ons verlaten en weer helemaal terug rijden naar Bangkok.

De volgende dag zijn we naar de phi phi eilanden geweest. Met een speedboot gingen we richting 4 verschillende eilandjes en tussendoor nog even zwemmen en snorkelen. We zijn naar phi phi leh, phi phi don geweest en het maya strand waar de film the Beach is opgenomen.
We hebben tijdens het snorkelen super mooi koraal en vissen gezien.

Hierna hadden we het farewell diner. De reisleidster Laetitia en gids pommetje gaan ons verlaten! We hebben gezellig met zijn alle bij het zwembad gegeten. De volgende dag zouden we naar phuket gaan en eenmaal in phuket aangekomen zouden ze ons dan echt verlaten. We hebben het super leuk gehad met de gids en reisleider en hebben de gids ook nog wat Nederlands geleerd haha.

Onderweg naar phuket zijn we nog even gestopt bij de haven van phang nga om per boot te varen langs het "james bond eiland" (film; the man with the golden gun). Vandaar zijn we doorgevaren naar koh panyee. Dit is een moslim vissersdorpje midden op het water. Het dorpje heeft tijdens de tsunami het geluk gehad dat er een grote rots achter staat welke alles heeft tegen gehouden.

Rond een uur of half 4 aangekomen in het hotel welke er super leuk uitziet. Hier blijven we 5 dagen en we kunnen nu dan ook zeggen dat we egt vakantie hebben!! En daar zijn we ook egt aan toe want een reis is leuk maar je rust er niet van uit

Groetjes Dionne & Elmy

• 08 April 2013 - 14:30

Nicole:

Lekker hoor 5 dagen alleen maar zon, zee en strand!! Geniet er nog ff van!! Xxx Nicole

• 08 April 2013 - 18:04

Jolanda:

Nou meiden ga er lekeer van genieten, nog een paar dagen rust. Heerlijk.!!!maar jullie hebben wel een hele moiie reis gehad en heel veel gezien, dat is toch wel een mooie ervaring' n tot zondag' xx

• 08 April 2013 - 18:59

Mama Hannie:

Lieve Thaitjes, Wat een geweldige reis hebben jullie toch. Geniet er nog maar flink van. Liefs en heel veel kussen. Mama Hannie.

• 08 April 2013 - 21:05

Oma En Opa:

Nu Dionne en Elmy maar lekker genieten van zon zee en strand jullie hebben zoveel gezien dat je nu wel wat rust mag hebben. Als het goed is moet het als jullie terug komen hier ook wel een aardige temperatuur worden ja niet zo als bij jullie maar het wordt wel beter. Nu meiden lekker genieten groetjes en xxx opa en oma.