Verslag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu Verslag 2 - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Dionne en Elmy - WaarBenJij.nu

Verslag 2

Blijf op de hoogte en volg Dionne en Elmy

04 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-zeeland, 02/11/2014- 4/11/2014
Mattia bay- cape Reinga - Auckland,

Onze eerste nacht in onze campervan gehad en ik kan je vertellen die is niet zo heel goed geweest. 5 uur was ik al wakker. Ik denk dat ik ook even moet wennen aan het buiten leven zoals een haan die om 5 uur hier al loopt te kakelen en dat is niet gewoon even 1 of 2 keer..nee dat gaat gewoon door tot een uur of 7. Ook als je naar het toilet moet moet je even die stap zetten om de kou in te gaan want Brr het is niet heel warm buiten in de nacht. Thuis heb ik er al moeite mee om onder me deken vandaan te komen s'nachts laat staan hier. Maar we laten de pret niet bederven en hebben vandaag onze reis verder voortgezet naar Matai bay.
Hier hebben we een overnachting gehad op een doc camping. We zaten ergens afgelegen geen winkel te vinden en we hadden geen avondeten. Nouja dan maar 8 eieren in de pan met kaas erdoor en een soepje..moet kunnen toch! Haha
Volgende dag zijn we vertrokken naar cape Reinga. Hier gingen we naar het bijna noordelijkste puntje van Nieuw-Zeeland en komen de tasman sea en de pacific ocean Samen. Het was alleen een heel erg saai stuk om te rijden. We zijn door gereden naar waipoua forest waar we een overnachting hebben gedaan. Dit was goed te doen. We zijn naar de kauri trees geweest waar we eigenlijk meer van hadden verwacht. Daarna doorgereden naar Auckland waar het allemaal verkeerd ging. Onze gps stuurde onze alle kanten op behalve waar we heen wilde, we zochten een Vodafone winkel omdat mijn internet het niet doet komen we uit bij een kantoor.. Gelukkig hebben ze ons wel geprobeerd te helpen alleen doet mijn telefoon het nog niet. Na alle drama moesten we nog een camping vinden wat ook wat lastig ging maar uiteindelijk hebben we een parkeerterrein met douches en toilet gevonden achter een irish bar en hebben we om deze rot dag af te sluiten maar een borrel gedaan. We rijden nu richting waikato waar we de glow Worms grotten gaan bekijken dus ik ben benieuwd!

Groetjes dionne en Elmy uit Nieuw-Zeeland!!

  • 05 November 2014 - 11:55

    Sabine:

    Jammer dat het een rotdag was, maar het weer werkte ook niet mee he? Cape Reinga vond ik erg mooi onbewolkt, hopen dat jullie straks meer geluk hebben! Door alle tegenslaagjes ben je genoodzaakt om hulp van de Kiwi's zelf in te schakelen en dat is dan wel weer leuk! Nou meiden, proost dan maar en op naar de glowworms! Echt leuk om dit te lezen! Reis ik zo toch nog een beetje met jullie mee! X

  • 05 November 2014 - 18:44

    Mama Jolanda:

    jee, ,,wat een verhaal ik moet er wel om lachen mijn Dionne die vroeger altijd zei ik ga nooit camperen en dit lust ik niet en dat lust ik niet,, we noemde je altijd de prinses, haha!!! Maar als ik dit allemaal leest ben je wel een bikkel, bbrr s'nachts naar buiten om te plassen. jullie zijn straks echt doorgewinterde reizigers. Ik kijk al weer uit naar het vogende verslag, zo leuk om te lezen wat jullie zoal beleven. hele fijne tijd,,, hvj liefs mam en pap xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw zeeland!

Nog een paar weken en dan met een camper Nieuw-Zeeland ontdekken!

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

verslag 10 laatste

25 November 2014

Verslag 9

21 November 2014

verslag 8

18 November 2014

Verslag 7

13 November 2014

Verslag 6
Dionne en Elmy

Actief sinds 21 Maart 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 8498

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2014 - 05 December 2014

Nieuw zeeland!

22 Maart 2013 - 14 April 2013

Thailand!

Landen bezocht: